27 اسفند همزمان با اول ماه مبارک رمضان اعضای شورای دانش آموزی به نمایندگی از دانش آموزان دبستان مهاد پروین هزینهی اهدایی بازارچهی مهربانی را به کودکان بیمار بیمارستان امام حسین(علیه السلام) تقدیم کردند.